افزایش ایمپرشن، افزایش ریچ اینستاگرام

مطمئناً در insights اینستاگرام خود با این دو اصطلاح ایمپرشن و ریچ مواجه شده اید. افزایش ایمپرشن و ریچ هر دو برای موفقیت در استراتژی کلی شما در شبکه های اجتماعی بسیار مهم هستند.

اما در بعضی مواقع ممکن است لازم باشد یکی را بر دیگری ترجیح دهید. با توجه به اینکه ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند ، انتخاب می تواند دشوار باشد. در حالی که آنها اغلب با هم گروه می شوند ، هر دو اصطلاح تعاریف خاص خود را دارند. و هر دو تأثیر قابل توجهی در نرخ تعامل و ویو شما دارند.

کنجکاو هستید که تفاوت این دو را بدانید؟

با ما همراه باشید تا تفاوت بین ریچ و ایمپرشن را بدانید.

ایمپرشن یا ریچ: تفاوت چیست؟

برای افزایش ایمپرشن و درک بهتر ریچ، به این فکر کنید که چگونه هر روز در فید رسانه های اجتماعی خود پیمایش می کنید. فید شما صدها مقاله ، عکس و فیلم را نمایش می دهد. اما فقط روی چند مورد کلیک می کنید که برای شما جالب است. این جاست که تفاوت ریچ با ایمپرشن خودش را نشان می دهد.

محتوایی که مشاهده می کنید Reach حساب می شود. به زبان ساده ، Reach به تعداد کل کاربرانی که دیدن محتوای برند را انتخاب می کنند اشاره دارد. Reach تمرکز خود را روی کلیک کردن افراد بر روی محتوای شما قرار می دهد.

از طرف دیگر ، Impressions به کل دفعاتی که کاربران در معرض محتوای شما در شبکه های اجتماعی قرار گرفته اند اشاره دارد. ایمپرشن اندازه گیری نمی کند که آیا افراد واقعاً روی پیوند کلیک کرده اند. و اینکه آیا بیننده ای با یک پست درگیر شده است یا خیر.

یک مثال کاربردی:

اگر تبلیغ شما 400 بار در شبکه های اجتماعی نمایش داده شود ، ایمپرشن شما 400 خواهد بود. از این میان، اگر 150 نفر روی تبلیغ شما کلیک کنند ، میزان ریچ شما 150 خواهد بود. این یک نمونه ساده که درک تفاوت بین ریچ و ایمپرشن را آسان می کند.

در یک نمونه ایده آل ، همه فالوور های شما هر یک از پست های شما را می بینند و روی آنها کلیک می کنند. اما اینطور نیست. هر دو معیار مشابه هستند، اما در مورد نرخ تعامل تفاوت وجود دارد. به طور کلی، ایمپرشن های شما همیشه بالاتر از ریچ شما خواهد بود.

علاوه بر این ، ایمپرشن های شما گاهی اوقات می تواند به تعداد فالوور های شما نزدیک باشد – به خصوص اگر محتوای شما برای مدتی ارسال شده باشد.

اگر یک مطلب را دو بار ارسال کنید چه اتفاقی می افتد ؟ برخی از دنبال کنندگان شما ممکن است دو بار دیدن آن را انتخاب کنند. اگر تعداد زیادی از دنبال کنندگان دوباره آن را مشاهده کنند ، ممکن است تعداد ایمپرشن های  که دریافت می کنید نزدیک یا حتی بیشتر از تعداد دنبال کنندگان شما باشد.

تفاوت ریچ با ایمپرشن

افزایش ایمپرشن یا ریچ: کدام یک مهمتر است؟

اگر می خواهید تبلیغات خود را به طور مداوم ردیابی کنید ، باید بر روی افزایش ایمپرشن ها تمرکز کنید. ایمپرشن ها به روزرسانی لحظه به لحظه را برای شما فراهم می کنند. این اندازه گیری می تواند به شما کمک کند که چگونه کاربران به تبلیغ شما پاسخ می دهند. اگر پاسخی که دریافت می کنید دارای انرژی لازم نیست ، باید دوباره استفاده از محتوای خود را بررسی یا مخاطبان هدف خود را تغییر دهید.

به همین ترتیب، ریچ  تعداد افرادی را که با محتوای شما درگیر هستند نشان می دهد. اگر آنها به مشتری تبدیل نمی شوند یا به مرحله بعدی یعنی قیف فروش نمی روند ، باید در استراتژی خود تجدید نظر کنید.

افزایش ایمپرشن و ریچ هر دو لازم است، تا بفهمید در مسیر درستی قرار دارید یا خیر. هر دو معیار ارتباط نزدیک با نرخ تعامل دارند.

اگر می خواهید نرخ تعامل خود را افزایش دهید ، باید میزان ریچ و همچنین ایمپرشن ها را کنترل کنید. بدون تغییر در آنها شما نمی توانید استراتژی نرخ تعامل خود را بهبود ببخشید.

اینجاست که مرز بین ریچ و ایمپرشن کاهش می یابد. آنها مفاهیم پیچیده ای هستند اما هر دو برای بهبود مشارکت شما بسیار مهم هستند.

اکنون که متوجه شدیم هر دو مهم هستند ، ذکر این نکته نیز مهم است که شما باید مرتباً این معیارها و سایر معیارها را برای حساب ها و کمپین های خود ردیابی کنید.

برای این کار می توانید از یک ابزار مدیریت رسانه اجتماعی همه کاره مانند Sprout Social استفاده کنید. این برنامه دارای یک ویژگی تحلیلی داخلی است که می تواند به شما کمک کند میزان دسترسی و برداشتهای خود را برای همه حساب های رسانه های اجتماعی خود ردیابی کنید.

ریچ اینستاگرام

چگونه می توان راه حلی موثر را پیدا کرد

مقایسه ریچ و ایمپرشن مشکل است. در همه نمونه ها ، ایمپرشن های شما برابر یا بیشتر از حد ریچ شما خواهد بود. هر کاربری که در “ریچ” محاسبه شده باشد یک بار در معرض محتوای شما یا گاهی حتی بیش از یک بار قرار خواهد گرفت.

بنابراین ، چگونه می توانید تعداد دقیق مشاهده محتوای خود را پیدا کنید؟ برای دریافت این عدد ، می توانید میزان ریچ خود را به میانگین تعداد ایمپرشن که برای هر کاربر دریافت می کنید تقسیم کنید. این اغلب به عنوان دفعات تبلیغ یا میانگین ایمپرشن برای هر کاربر شناخته می شود

اکثر بازاریاب ها معتقدند که متوسط ایمپرشن  برای هر کاربر باید بیش از یک مورد باید به عبارتی هر کاربر تا قبل از اینکه از برند و محصول مطلع شود ، باید چندین بار یک تبلیغ را ببیند.

از نظر بازاریابی، آن را تکرار موثر می نامند. این کل تعداد دفعات مشاهده تبلیغات توسط مردم است.

در حالی که عدد و رقم جادویی وجود ندارد ، تکرار موثر در صنایع مختلف بسیار متفاوت است. برای بدست آوردن برآورد منصفانه از رقم خوب ، باید سعی کنید که نحوه ارائه محتوا کسب و کار  رقبا را پیدا کنید.

فراوانی و فرسودگی تبلیغات

بله ، معمولاً برای تبدیل مصرف کنندگان به مشتریان بالقوه لازم است تا تبلیغ خود را بیش از یکبار به آنها نشان دهید اما فراموش نکنید که افراط در این کار باعث می شود تا این فرصت را از دست بدهید.

به آسانی مصرف کنندگان می توانند تحت تاثیر تبلیغات قرار بگیرند . به همین دلیل مهم است که دفعات تبلیغات کارآمد در زمینه کسب و کار خود را پیدا کنید.

میانگین ایمپرشن برای هر کاربر که شما باید به دنبال آن باشید نیز به اهداف شما در شبکه های اجتماعی بستگی دارد. آیا می خواهید یک رویداد خاص را به سرعت تبلیغ کنید؟ یا اینکه سعی دارید آگاهی را برای نام تجاری خود به آرامی ایجاد کنید.

اگر زمان شما محدود است، باید سریع دست به کار بشوید. شما باید در یک بازه زمانی کوتاه مخاطبان گسترده ای پیدا کنید. بنابراین ، ایجاد یک ایمپرشن بالا برای هر کاربر باید هدف نهایی شما باشد.

اما اگر محدود به زمان نیستید، می توانید آهسته تر مخاطبان کسب و کار خود را بدست آورید.

خب با خودتان می گویید چگونه؟

می توانید چند کمپین مختلف که بیشتر بر روی ریچ تمرکز دارد تا ایمپرشن را اجرا کنید.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید تأکید بر ایجاد یک گروه برای رسانه های اجتماعی خودتان است. محتوای قابل اشتراک گذاری ایجاد کنید. میزان ریچ و ایمپرشن شما همانطور که فالوور های ما محتوای شما را به اشتراک می گذارند، نیز رشد خواهد کرد.

اینکه کدام از اهمیت بالاتری برخوردار است به نوع، استراتژی، شرایط رقابت کسب و کار شما بستگی دارد !

افزایش ایمپرشن یا ریچ معضلی بوده است که بیشتر بازاریابان با آن روبرو شده اند. هر دو اصطلاح با هم گروه شده اند ، بنابراین تفکیک و جدا قراردان آنها دشوار است. اما اگر از نزدیک به آنها نگاه کنید ، می بینید که میزان ریچ و ایمپرشن ها در واقع عناصر مختلف را در insight اندازه گیری می کنند.

مطمئناً ، هر دو روش ریچ و ایمپرشن برای استراتژی شبکه های اجتماعی شما بسیار مهم است. اینکه به کدام یک می خواهید اهمیت دهید به اهداف کلی بازاریابی شما بستگی دارد.

امیدوارم توضیحاتی که در بالا ذکر شد تا در مورد ریچ و ایمپرشن ها و اینکه باید به وضوح روی کدام تمرکز کنید. به شما کمک کرده باشد.

به نظر شما ریچ و ایمپرشن از چه راه های دیگری امکانپذیر است؟ لطفاً نظرات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

  • مزایای خرید فالوور واقعی فعال

    مزایای خرید فالوور واقعی فعال

    مزایای خرید فالوور واقعی فعال نرم افزار پرطرفدار اینستاگرام این روزها تبدیل به مکانی برای ارائه ی ایده ها ، برقراری ارتباط با دیگران ، مشاهده وضعیت و علایق [...]

  • سریعترین ربات اینستاگرام

    سریعترین ربات اینستاگرام

    در سریعترین ربات اینستاگرام را رایگان ثبت نام کنید ربات افزایش فالوور واقعی ایرانی اینستاگرام , ربات منشن خودکار اینستاگرام، ربات دایرکت اینستاگرام، ربات لایک ایرانی اینستاگرام، ربات ویو ویدیو [...]

  • آموزش تصویری منشن در کامنت اینستاگرام

    آموزش تصویری منشن در کامنت اینستاگرام

    در برخی از شبکه های مجازی مثل اینستاگرام دو قابلیت مهم و کاربردی وجود دارند، که به کمک آن می توان پیجی را به مخاطببن خود معرفی نمود. تگ [...]

  • شادوبن اینستاگرام چیست؟

    شادوبن اینستاگرام چیست

    آیا مشاهده کرده اید که اینگیجمنت یا نرخ تعامل شما به طور مشکوکی کاهش یافته ، تعداد فالوور هایتان چطور؟ یا عکس هایی که در هشتگ ها استفاده کرده [...]

  • خرید فالوور واقعی یا غیر واقعی اینستاگرام؟

    خرید فالوور واقعی یا غیر واقعی اینستاگرام؟

    احتمالاً همه شما این نوع تبلیغات را دیده اید: ”1000  فالوور فیک 10 هزار تومان| فالوور ارزان اینستاگرام 15 هزار تومان "یا" خرید فالوور اینستاگرام | به سرعت فالوور [...]

  • دایرکت اینستاگرام

    تعامل از طریق دایرکت اینستاگرام

    چت کردن راجع به مسائل شخصی و اشتراک گذاری مکان ها، صفحات هشتگ و پروفایل ها، از طریق پیام های خصوصی یا دایرکت به طور مستقیم برای کاربران امکان [...]

  • چگونه هشتگ ها ی هوشمند بسازیم؟

    چگونه هشتگ ها ی هوشمند بسازیم؟

    آیا فکر کرده اید از هشتگ اختصاصی خود در ارتباطات کسب و کار خود استفاده کنید؟ اگر از هشتگ های هوشمندانه استفاده کنید، به طور چشمگیری باعث افزایش دیده [...]

  • چرا نباید فالور فیک بخریم؟

    چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

    احتمالاً همه شما این نوع تبلیغات را دیده اید: ” 1000 دنبال کننده 10هزار تومان !!! " اگر مشاغل سختی برای جلب جذابیت آنلاین دارید یا شخصی که می خواهد [...]

  • چگونه ریچ و ایمپرشن خود را در اینستاگرام افزایش دهیم؟

    چطور درخواست های فالو در اینستاگرام را پس بگیرم ؟

    در چند ماه گذشته به روزرسانی های اینستاگرام ، ما شاهد این هستیم که این پلتفرم سخت تلاش می کند تا ویژگی های خود را گسترش دهد ، و [...]

  • تفاوت ریچ با ایمپرشن

    افزایش ایمپرشن و ریچ اینستاگرام

    مطمئناً در insights اینستاگرام خود با این دو اصطلاح ایمپرشن و ریچ مواجه شده اید. افزایش ایمپرشن و ریچ هر دو برای موفقیت در استراتژی کلی شما در [...]

اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه