دایرکت اینستاگرام

چت کردن راجع به مسائل شخصی و اشتراک گذاری مکان ها، صفحات هشتگ و پروفایل ها، از طریق پیام های خصوصی یا دایرکت به طور مستقیم برای کاربران امکان پذیر است. علاوه بر این، کاربران می توانند با کلیک بر روی نماد قلب، به پیام های خصوصی پاسخ دهند. یک دوربین در داخل دایرکت به کاربران امکان می دهد بدون ترک مکالمه عکس بگیرند و آن را برای گیرنده ارسال کنند.

دایرکت اینستاگرام

در دسامبر 2013، اینستاگرام قابلیت دایرکت را به اپلیکیشن خود اضافه کرد، ویژگی ای که به کاربران امکان تعامل از طریق پیام خصوصی را می دهد. کاربرانی که یکدیگر را فالو دارند، می توانند پیام های خصوصی همراه با عکس و فیلم به یکدیگر ارسال کنند.

هنگامی که کاربران یک پیام خصوصی را از کسی دریافت می کنند اما پیگیری نمی کنند، آن پیام برای شخص ارسال کننده در حالت انتظار باقی می ماند. کاربران می توانند به حداکثر 15 نفر عکس ارسال کنند. این ویژگی در سپتامبر 2015 در یک بروزرسانی عمده در قابلیت های اینستاگرام قرار گرفت.

قابلیت های جدید دایرکت

چت کردن، راجع به مسائل شخصی و اشتراک گذاری مکان ها، صفحات هشتگ و پروفایل ها از طریق پیام های خصوصی، به طور مستقیم برای کاربران امکان پذیر است. علاوه بر این، کاربران می توانند با کلیک بر روی نماد قلب، به پیام های خصوصی پاسخ دهند. یک دوربین در داخل دایرکت به کاربران امکان می دهد بدون ترک مکالمه عکس بگیرند و آن را برای گیرنده ارسال کنند.

به روزرسانی جدید،در نوامبر 2016 به کاربران اجازه می دهد پیام های خصوصی خود را “پس از مشاهده توسط گیرنده” ناپدید “کنند. اگر گیرنده ی پیام ها از صفحه ی چت عکس بگیرد، یک اعلان به شخصی که با او در حال مکالمه بوده است، فرستاده میشود. رفته رفته اینستاگرام امکان ارسال لینک های وب سایت به پیام ها را فراهم کرد.

همچنین شما می توانید، عکس یا فیلمی را از اکسپلور اینستاگرام از طریق دایرکت، به طور خصوصی برای دوستانتان ارسال کنید. برای مثال اگر چیزی از یک کالکشن مورد پسندتان واقع شد، می توانید دوستانتان را زیر پست مد نظر منشن کنید یا از طریق دایرکت نظرشان را بخواهید.

امیدارم این توضیحات در مورد دایرکت به شما کمک کرده باشد. و اگر از این پست خوشتون اومد نظرات خود را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید. 

  • مزایای خرید فالوور واقعی فعال

    مزایای خرید فالوور واقعی فعال

    مزایای خرید فالوور واقعی فعال نرم افزار پرطرفدار اینستاگرام این روزها تبدیل به مکانی برای ارائه ی ایده ها ، برقراری ارتباط با دیگران ، مشاهده وضعیت و علایق [...]

  • سریعترین ربات اینستاگرام

    سریعترین ربات اینستاگرام

    در سریعترین ربات اینستاگرام را رایگان ثبت نام کنید ربات افزایش فالوور واقعی ایرانی اینستاگرام , ربات منشن خودکار اینستاگرام، ربات دایرکت اینستاگرام، ربات لایک ایرانی اینستاگرام، ربات ویو ویدیو [...]

  • آموزش تصویری منشن در کامنت اینستاگرام

    آموزش تصویری منشن در کامنت اینستاگرام

    در برخی از شبکه های مجازی مثل اینستاگرام دو قابلیت مهم و کاربردی وجود دارند، که به کمک آن می توان پیجی را به مخاطببن خود معرفی نمود. تگ [...]

  • شادوبن اینستاگرام چیست؟

    شادوبن اینستاگرام چیست

    آیا مشاهده کرده اید که اینگیجمنت یا نرخ تعامل شما به طور مشکوکی کاهش یافته ، تعداد فالوور هایتان چطور؟ یا عکس هایی که در هشتگ ها استفاده کرده [...]

  • خرید فالوور واقعی یا غیر واقعی اینستاگرام؟

    خرید فالوور واقعی یا غیر واقعی اینستاگرام؟

    احتمالاً همه شما این نوع تبلیغات را دیده اید: ”1000  فالوور فیک 10 هزار تومان| فالوور ارزان اینستاگرام 15 هزار تومان "یا" خرید فالوور اینستاگرام | به سرعت فالوور [...]

  • دایرکت اینستاگرام

    تعامل از طریق دایرکت اینستاگرام

    چت کردن راجع به مسائل شخصی و اشتراک گذاری مکان ها، صفحات هشتگ و پروفایل ها، از طریق پیام های خصوصی یا دایرکت به طور مستقیم برای کاربران امکان [...]

  • چگونه هشتگ ها ی هوشمند بسازیم؟

    چگونه هشتگ ها ی هوشمند بسازیم؟

    آیا فکر کرده اید از هشتگ اختصاصی خود در ارتباطات کسب و کار خود استفاده کنید؟ اگر از هشتگ های هوشمندانه استفاده کنید، به طور چشمگیری باعث افزایش دیده [...]

  • چرا نباید فالور فیک بخریم؟

    چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

    احتمالاً همه شما این نوع تبلیغات را دیده اید: ” 1000 دنبال کننده 10هزار تومان !!! " اگر مشاغل سختی برای جلب جذابیت آنلاین دارید یا شخصی که می خواهد [...]

  • چگونه ریچ و ایمپرشن خود را در اینستاگرام افزایش دهیم؟

    چطور درخواست های فالو در اینستاگرام را پس بگیرم ؟

    در چند ماه گذشته به روزرسانی های اینستاگرام ، ما شاهد این هستیم که این پلتفرم سخت تلاش می کند تا ویژگی های خود را گسترش دهد ، و [...]

  • تفاوت ریچ با ایمپرشن

    افزایش ایمپرشن و ریچ اینستاگرام

    مطمئناً در insights اینستاگرام خود با این دو اصطلاح ایمپرشن و ریچ مواجه شده اید. افزایش ایمپرشن و ریچ هر دو برای موفقیت در استراتژی کلی شما در [...]

اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه